Telefonische koude acquisitie is moeilijk. Professionals krijgen allergische reacties als je ze een lijst met ‘koude’ adressen geeft om na te bellen. De kans op afwijzing is namelijk groot.
Hier 7 woorden die u helpen succesvoller en met meer plezier (koud) te bellen.
Klinkt als energie en is het eigenlijk ook. De energie die stroomt tussen jou en je gesprekspartner. En die kun je berekenen. Volgens David Maister is vertrouwen namelijk je geloofwaardigheid…
Iemand die gebeld wordt door een onbekende stelt zichzelf twee vragen: wie bent u en wat wilt u van me?
Uiteraard stelt u zichzelf voor en geeft u aan wat de aanleiding is voor uw belletje, maar dan…
U zult zo snel en zo bondig mogelijk DIE vraag moeten beantwoorden die iedereen bezighoud:
what’s in it for me?
Vertaald naar het telefoongesprek is die ene vraag dan: waarom zou ik een uur van mijn kostbare tijd in jou moeten investeren?
Het antwoord op deze vraag noemt men ook wel de meerwaarde propositie. Wat zijn de drie onderdelen van deze propositie?
© 2020 Profacq.